Onderweg naar bangkok - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Esmee Major - WaarBenJij.nu Onderweg naar bangkok - Reisverslag uit Parijs, Frankrijk van Esmee Major - WaarBenJij.nu

Onderweg naar bangkok

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

08 Augustus 2014 | Frankrijk, Parijs

Hallo iedereen,

Om jullie een beetje op de hoogte te houden ben ik deze blog begonnen. Ik was van plan om iets te schrijven voordat ik weg ging, maar dat is al mislukt. Ben benieuwd of ik het volhoud om dit bij te houden.

Inmiddels ben ik in Parijs aan het wachten op mijn vlucht naar Bangkok. Daar ga ik 5 maanden studeren en daarna heb ik nog 4 maanden om rond te reizen.

Deze week was vooral afscheid nemen, wat moeilijker was dan ik had gedacht. Maar gelukkig komt Yoram al snel langs. Gister nog last minute inpakken en toen was het al tijd om te gaan.

Voor de eerste 2 nachtjes heb ik een hotel geboekt, de rest zie ik wel. Ik zie er nog wel een beetje tegenop om straks in mijn eentje in Bangkok te zijn en een taxi te nemen en dan het hotel niet kunnen vinden of te verdwalen, maar het komt vast wel goed.

Liefs Esmee

  • 08 Augustus 2014 - 13:17

    Yde, Marloes, Hannah En Leah:

    Hee lieve Esmee!

    Stoer van je dat je dit doet!! Hele goede reis verder en leuk om zo op de hoogte te blijven van de vast alle mooie dingen die je mee gaat maken!!

    X

  • 08 Augustus 2014 - 16:33

    Petra:

    Komt zeker goed Esmee! Maak er een mooie reis van en blijf ons op de hoogte houden.
    Ben trots op je.
    xxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxxx

  • 08 Augustus 2014 - 17:06

    Anneke:

    Hoi Esmee,
    Heel veel succes en vooral plezier tijdens je reis!
    Groetjes, Anneke

  • 09 Augustus 2014 - 13:00

    Sierd Henk, Johanna, Ruth, Thom En Eke Jente:

    Maak er een hele mooie tijd van Esmee! We zijn benieuwd naar je verhalen! Zet m op en een dikke tút fan ús! X

  • 12 Augustus 2014 - 13:43

    Abe, Feikje, Femke En Nynke:

    hoi Esmee
    Hoe gaat het met je?
    Hoe is het daar? veel succes morgen op je eerste schooldag.
    maar lekker genieten en veel plezier!
    veel liefs van ons! xxx

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Frankrijk, Parijs

Studeren Bangkok

....

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2014

Cambodja

26 September 2014

Kanchanaburi & Thaise buddy

05 September 2014

Studeren en weekendje Koh Samet

17 Augustus 2014

Eerste week bangkok

10 Augustus 2014

Eerste dagen
Esmee

Actief sinds 04 Aug. 2014
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 5826

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2014 - 07 Mei 2015

Studeren Bangkok

04 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: