Eerste dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Esmee Major - WaarBenJij.nu Eerste dagen - Reisverslag uit Bangkok, Thailand van Esmee Major - WaarBenJij.nu

Eerste dagen

Door: Esmee

Blijf op de hoogte en volg Esmee

10 Augustus 2014 | Thailand, Bangkok

Na een toch wel lange vlucht kwam ik zaterdagochtend in Bangkok aan. Ik was zo moe dat ik echt geen zin had om met de metro of bus of trein mijn hotel te zoeken. Achteraf was dit heel makkelijk geweest, maarja dat wist ik toen nog niet. Ik koos voor de taxi. Eerst was ik bang dat ik opgelicht zou worden of dat hij niet zou weten waar ik heen moest. Dit is gelukkig niet gebeurt, of misschien ook wel, maar weet ik het zelf niet.

Eigenlijk kon ik pas om 2 uur inchecken, maar ik was er al om 10 uur. Gelukkig mocht ik wel even douchen en mijn spullen achterlaten. Toen ben ik naar Siam square geweest. Wow wat was dat groot en luxe, ze hadden echt alles en je kon er lamborginis kopen en er was gewoon een hele verdieping met alleen maar eten. Daar werd ik blij van.

Ik ging vroeg naar bed, zodat ik de volgende dag vroeg wakker zou worden en nog wat kon doen. Dit is helaas mislukt, ik werd half 1 wakker van de schoonmaakster. Nadat ik gedoucht had en gegeten was het al 2 uur. De mevrouw van het hotel, die trouwens echt goed engels kan, zei dat ik wel een dagpas kon halen voor zo'n boot en dan kon ik overal heen. Als je naar alle toeristische plekken wil is dit echt ideaal. Ik ben naar die tempels geweest, hier had ik eigenlijk toch niet zo'n zin in en ik had ook geen goeie kleren aan, dus ben ik weer op de boot gestapt. Toen ben ik naar Khao San Road gegaan, dit is zegmaar de toeristische straat in Thailand voor backpackers enzo en je kan hier echt alles kopen, echt alles. Rijbewijs, ID kaart, Universiteit pas, KLM pasje, gewoon echt alles. Toen ik het daar wel gezien had ben ik met de boot terug gegaan. Ik bedacht dat ik nog wel even langs China Town kon, gelukkig was ik te laat met uitstappen, want achteraf bleek dat ik de laatste boot had.

Toen ik terugkwam vond ik dat het wel tijd werd voor een verhaaltje, alleen niet voordat ik een toetsenbord had voor de Ipad, anders kan ik niet van die lange verhaaltjes typen zoals deze. Hiervoor ben ik weer naar een winkelcentrum gegaan, MKB. Ook al zo'n mega winkelcentrum, ik heb nog niet eens de helft gezien volgens mij.

Volgende keer zal ik er wat foto's bij doen.

  • 13 Augustus 2014 - 14:02

    Petra:

    Leuk Esmee, veel plezier op de universiteit

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Thailand, Bangkok

Studeren Bangkok

....

Recente Reisverslagen:

31 Oktober 2014

Cambodja

26 September 2014

Kanchanaburi & Thaise buddy

05 September 2014

Studeren en weekendje Koh Samet

17 Augustus 2014

Eerste week bangkok

10 Augustus 2014

Eerste dagen
Esmee

Actief sinds 04 Aug. 2014
Verslag gelezen: 219
Totaal aantal bezoekers 5836

Voorgaande reizen:

08 Augustus 2014 - 07 Mei 2015

Studeren Bangkok

04 Augustus 2014 - 31 December 2014

Mijn eerste reis

Landen bezocht: